יצאתי לבדוק וחזרתי עם מסקנות – אלו 6 הכלים הטובים ביותר לניהול לקוחות (CRM)

27.05.2019 467 רז גימפל

ברשת האינטרנט קיימות עשרות מערכות crm לניהול לקוחות. הן מצויידות בתכונות, מאפיינים, וממשקים שונים, ומציעות עוד מגוון פתרונות מלבד ניהול הלקוחות הבסיסי. אז איך בוחרים? יצאתי לבדוק מה הם כלי ה-CRM המומלצים ביותר לשימוש, וחזרתי עם מסקנות איך תוכל לבחור את הכלי המתאים ביותר לצרכים שלך ושל העסק שלך.

מערכת crm היא כלי לניהול לקוחות בארגון, עסק או חברה. המערכת מציגה תמונה מלאה על המתרחש בארגון ועל פעילותו. היא עוזרת לנהל ולארגן את המידע בצורה יעילה ומסודרת תחת קורת גג אחת. בנוסף, לנהל ולעקוב אחר הקשרים עם הלקוחות ולשפר עבורם את השירות.

התכונות המרכזיות של מערכות לניהול לקוחות

ניהול הלידים – ניהול פניות של לקוחות וחלוקה שלהן לפי קטגוריות מרכזיות.

מעקב הכנסות והצאות – יכולת לבחון בכל שלב את מצב ההכנסות והוצאות של העסק וגם לעקוב אחרי יציאה/הכנסה של מזומן וגם סליקת אשראי.

דיווח שעות של עובדים ומנהלים בארגון – מעקב מדוייק אחרי שעות העבודה של העובדים.

משימות, תזכורות ותזכירים – יתרון שימושי במיוחד הוא היכולת ליצור משימות ותזכורות בשביל להיות בשליטה על השלבים השונים במהלך פרוייקטים.

אינטגרציה – אפשרות להתחבר למקומות וכלים נוספים, כך לדוגמא תוכל לחבר את איזורי ה”צור קשר” באתר שלך ישירות למערכת.

פירוט המוצרים והשירותים – תמונה רחבה ומקיפה של השירותים והמוצרים שאתם מוכרים.

שיווק ומכירות – ניתן לעקוב אחרי תהליכים שיווקים, קמפיינם ממומנים והתקדמות של משפכי מכירות.

*חשוב להבין שלכל מערכת יש את הייחוד, היכולות והמאפיינים שמבדילים אותה ממערכת אחרת. לכן, חשוב לבחור במערכת CRM לניהול לקוחות שעונה ככל האפשר על הצרכים המדוייקים שלכם.

וגם: רגע לפני שטובעים: 12 גלגלי הצלה לניהול העסק שלכם ב-2019 >>

יצאתי לבדוק וחזרתי עם מסקנות

המגוון הרחב של כלים לניהול לקוחות שקיימים באינטרנט מחייב אתכם לבדוק איזה כלי לניהול לקוחות הוא המומלץ ביותר, וחשוב מזה – מתאים ככל האפשר לצרכים שלכם. בעקבות כך, יצאתי לבדוק את המערכות הרבות שקיימות בשוק וחזרתי עם מסקנות על 6 הכלים המומלצים ביותר לשימוש:

Officeguy

הכלי נוצר ע”י חברת Officeguy הישראלית, שמציעה מגוון פתרונות דיגיטליים לניהול העסק. מערכת הכלי היא בשפה העברית ובזכות כך נוחה מאוד לשימוש. הכלי מציע מסלול חינמי קבוע לעסקים שזקוקים לדרישות ניהול לקוחות מצומצמות. השימוש בו מתבצע אונליין, ואין צורך להוריד אותו למחשב. בנוסף, תוכל גם להוריד את האפליקציה הידידותית למכשיר הנייד.

שורה תחתונה: Officeguy הוא כלי בשפה העברית, פשוט, נוח וידידותי. אפשרויות הניהול והמעקב בו מצומצמות. אם אתה בעל עסק בתחילת הדרך ו/או עם כמות לקוחות קטנה, זהו בדיוק הכלי עבורך.

למעבר לעמוד המוצר Officeguy בארגז הכלים >>

למעבר ישיר למסלול החינמי באתר הרשמי של Officeguy >>

 

iCount

הכלי iCount הוא פיתוח ישראלי כחול לבן, המציע מגוון פתרונות דיגיטליים לבעלי עסקים. בתחילת השימוש בו תקבל 45 יום ללא עלות, להכרות והתנסות עם המערכת. מעבר ליכולת להשתמש בכלי באונליין, תוכל גם להוריד אפליקציה ייעודית שעובדת מצויין בנייד. היתרון העיקרי של המערכת הוא ממשק ידידותי בשפה העברית, וגם איזור ניהול החשבונות המרהיב שלה. במידה ותחליט להשתמש בשירותים נוספים מעבר לCRM, תוכל להיות רגוע שכל הכלים של iCount מנוהלים בענן תחת אותה מערכת, ובחשבון אחד תוכל להשתמש בכל הכלים המוצעים לשימוש (בתשלום נוסף לכל כלי).

שורה תחתונה: iCount הוא כלי בשפה העברית עם ממשק משתמש יוצא מן הכלל. אפשרויות מעקב וניהול הלקוחות בו מספיקות בהחלט לבעל עסק קטן (בעיקר למי שמעדיף כלי בעברית). אם יש לך מעל 5 לקוחות ואתה לא מעסיק עובדים, זהו בדיוק הכלי עבורך.

למעבר לעמוד המוצר iCount בארגז הכלים >>

למעבר ישיר למערכת ניהול הלקוחות באתר הרשמי של iCount  >>

powerlink

חברה ישראלית שפועלת משנת 1997 ונחשבת לחברה הותיקה ביותר בישראל בתחום. המערכת היא ALL-in-one, כמנווים תקבלו מספר כלים שונים שפועלים תחת אותה מערכת ומאושרת לשימוש ע”י מס הכנסה.הכלי יעזור לך בניהול העסק בלא פחות מ-6 זירות מרכזיות: פיננסי, ניהול לקוחות, ניהול הזמן והמשימות בארגון, בניית תהליכים אוטומטיים (אוטומציות), ניהול צוות העובדים והפקת דוחות וניתוח נתונים. המערכת של powrlink מתאימה לארגונים שדרושים להם מערכת של מעל ל-3 משתמשים, ולכן מתאימה יותר לבעלי עסקים קטנים שמעסיקים עובדים.

שורה תחתונה: הכלי של powrlink הוא איפושהו באמצע בין בעלי עסקים קטנים לבינוניים. אם אתה מעסיק מעל ל-3 עובדים, ואתה זקוק למענה מלא לניהול העסק – זהו הכלי עבורך.

למעבר לעמוד המוצר powrlink בארגז הכלים >>

למעבר להרשמה לגרסת הניסיון של powrlink >>

HubSpot

Hubspot היא חברה לשיווק ומכירות בעלת שם עולמי. החברה נוסדה ב-2006 וכיום נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום כלי השיווק והמכירות. כלי ניהול הלקוחות אמנם בשפה האנגלית אך אתה תופתע מכמה שהוא ידידותי ונעים לשימוש. במערכת שלו ניתן להציג מידע בצורה אפקטיבית עם אפשרות להוספת תבניות מוכנות ועריכת המידע בפשטות. שירות הלקוחות המצויין שלהם כולל מרכז תמיכה בתקלות עם צ’אט “לייב”. ניתן להשתמש בכלי בגרסתו הבסיסית ללא עלות, ללא הגבלת זמן, שימוש או מספר משתמשים.

שורה תחתונה: HubSpot הוא כלי מצוין בשפה האנגלית, שמאפשר התנסות אינסופית ללא עלות עם כלי מקצועי לניהול לקוחות. אם אתה בעל עסק קטן שמחפש להכיר את עולם ה-CRM, ואין לך בעיה עם השפה – זהו הכלי עבורך.

למעבר לעמוד המוצר HubSpot בארגז הכלים >>

למעבר ישיר למסלול החינמי באתר הרשמי של HubSpot>>

 

Odoo

בשנת 2005 נוסדה odoo – מערכת לניהול ומעקב לקוחות. לכלי יש מסלול חינמי ואפשר להשתמש בו דרך האינטרנט במחשב, או דרך אפליקציה ייעודית בנייד. לא תאמין, אך יש לו קהל מאמינים ענק של 3.7 מיליון משתמשים ברחבי העולם. היתרון הבולט של הכלי הוא האפשרות לרכוש מערכת לניהול לקוחות בלבד ולא להתחייב לרכישת כלים נוספים אחרים של החברה. בנוסף, בזכות הממשק בשפה האנגלית, המערכת מתאימה לעבודה עם נותני שירותים, פרילנסרים ועובדים ברחבי העולם.

שורה תחתונה: odoo יתאים לך במידה ואתה עובד עם לקוחות ונותני שירותים מסביב לעולם. בנוסף, אם אתה לא מחפש שירותים אחרים של החברה, תוכל לקבל את הכלי ללא עלות, וללא הגבלת זמן.

למעבר לעמוד המוצר Odoo בארגז הכלים >>

למעבר ישיר למסלול החינמי באתר הרשמי של Odoo>>

 

Zoho

הכלי מבית Zoho נוסד כבר בשנת 1996 ומאז ועד היום נחשב למערכת הגדולה והמובילה בעולם לניהול לקוחות, עם מעל ל-30 מיליון לקוחות בכל העולם. היתרון המרכזי של הכלי שהוא מאגד בתוכו יותר מ-40 כלים שונים לניהול העסק – מערכת לניהול פרוייקטים, מעקב לקוחות, מעקב שעות, הנהלת חשבונות ועוד. כל אחד מהכלים של Zoho הוא מהמובילים ביותר בתחומו. המערכת היא בשפה האנגלית ומתאימה מאוד לעבודה בשוק הבינלאומי. בשונה מכלים דומים לניהול לקוחות מאפשרת עבודה נוחה עם נותני שירותים, פרילנסרים ועובדים בחו”ל. המערכת של zoho דורשת הטמעה מלאה בארגון, ומתאימה בעיקר לבעלי עסקים בינוניים עם מעל 5 עובדים.

שורה תחתונה: Zoho הוא כלי מהמגרש של הגדולים. חושב שאתה כזה? אל תהסס, זה הכלי עבורך.

למעבר לעמוד המוצר Zoho בארגז הכלים >>

למעבר ישיר לגרסת הניסיון באתר הראשי של Zoho >>

 

הפתרון העיקרי שמציעות מערכות ה-CRM הוא השליטה, הסדר והארגון בניהול הלקוחות.

CRM זהו כלי שמזמן לא מיועד רק לעסקים גדולים ותאגידים. מגוון הכלים בשוק מאפשר אפילו לך, בעלי עסקים קטן, למצוא כלים שיתאימו ויענו לדרישות שלך.

אם סדר, ארגון, מעקב, בקרה והשתפרות תמידית חשובה לך ולעסק שלך, מצא את כלי ה-CRM המתאים לך ביותר, ותתחיל לנהל את הלקוחות, השיווק, הפרוייקטים והתהליכים הארגוניים שלך בצורה אפקטיבית, נוחה ופשוטה לשימוש.

בהצלחה!

צוות Toolz ♥

*הטקסט כתוב בלשון זכר אך מכוון לשני המינים.